شعر زیبا از خاطره حیدر زاده 2


تنهایی...

 ببین خدایی با دلم چه کردی

 این کارا رو با دل دیگه کردی؟

مثه دل من دلی رو سوزوندی؟

 لباس غم به هیچ دلی پوشو ندی؟

هیچکی مثه من نازت و خریده؟

 هیچکی با رویای تو پر کشیده؟

میشه بگی چند تا دل و شکستی؟

 میشه بگی تو چند تا دل نشستی؟

دین و مرام و اعتقادت اینه؟

 دوست دارم عاشقتم همینه؟

دروغ بود هر چی که به من میگفتی؟

همین بود اون وفایی که میگفتی؟

شاید خدا نکرده عاشق شدی؟

 عاشق یک دلبر دیگه شدی؟

برو ولی اینو یادت بمونه

تو قول دادی بیوفای دیونه 

 

 

 

                                       خاطره حیدر زاده

 

                                                             

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 13 شهريور 1391برچسب:,ساعت 18:15 توسط علی




قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت